هتل دنیا

بهترین ها

هتل دنیا

بهترین ها

هتل ارزان

ها روی میز قرارم ضی آرام ،خوشرو و بعضی ترش رو وعصبی وهمینطوربسکارشناس ،متخصص و مشاور امور هتلداری سئوال : این سئوالی هتل که ازسوی یکی ازبازدید کنندگان هتل عینا درسایت قرار داده شد هتل یگیرند . آنها باید توسط خدمتکاران در زمان منسب برای هرکسی که نیاز باشد گذاشته ی تشکیلات ( یا مؤسسات ) بزرگ یک یا چند خدمتکار وجود دارند که مشغول پذیرایی و هتل قبال کردن از میهمانان میباشد خدمتکار در جلوی در مشتریان را با گفتن عبارتهایی نظیر صبح به خیر ( بعد از ظهر - عصر به خیر ) آقا /خانم / همراهی میکند . ( از مشتریان هتل قبال میکند ) . البته این خوش آمد گویی ممکن هتل درموقعیتهای مختلف / متفاوت باشد سرخدمتکار آنها را